Ritorna in casa in triunfu, accolta u direttore dopu a vendita in casa

Cum'è un vechju dittu cinese dice: "Quandu sapete chì ci sò tigri in a muntagna, duvete andà à a muntagna di tigri".Sutta l'influenza attuale di l'epidemie, l'epidemie à l'esteru hè più seriu, è piglianu u risicu di esse infettati in ogni mumentu è in ogni locu.

1

Sò ubligatori di a missione di a cumpagnia - per ottene valori più altu per i clienti, per furnisce un serviziu post-vendita prufessiunale per i clienti, è per risolve i prublemi di i clienti.

U 28 di ghjugnu, a bella cità di Wenzhou hà apertu i so braccia calde è accoltu l'eroi chì sò tornati da l'Africa in un viaghju d'affari in casa.

2

L'impiegati ALIGNED interagiscenu cù i clienti

In a matina di ghjugnu 30th, Haizhou Tang riturnò à a Tecnulugia Allineata sta grande famiglia, dopu meziornu, avemu cù l'umore entusiasmu di fà una festa di benvenuta per u Tang Haizhou, ci felicitemu, simu entusiasmati, usemu i nostri applausi più caldi. Benvenuti in casa, infine da Susan in nome di a nostra cumpagnia tuttu u persunale per u Tang Haizhou mandà un bouquet di fiori, una calda accolta Tang Haizhou maestru pace, Fate un ritornu triunfante.

2

Impiegati ALIGNED in una fiera di Tanzania

4

Tutti l'impiegati ALIGNED anu preparatu fiori spiciali

6

Tutti i visi eranu pieni di sorrisi felici

5

Capi di cumpagnie ALIGNED mandatu fiori à Haizhou Tang


Tempu di Postu: Jul-09-2022

I prudutti cunnessi