Attività di Vuluntariu di Pulizia di Benessere Publicu

[Responsabilità Sociale]

Advocate una nova tendenza di dedicazione altruista è scrive un novu capitulu in una cità civilizzata

Rispunsabilità Suciali di Macchine Allineate

Per prumove l'unità è a cuuperazione trà l'impiegati, rinfurzà a cuscenza ambientale, rinfurzà a coesione di a squadra, rinfurzà u stilu di travagliu è creà un bon ambiente circundante.Tutti l'impiegati anu participatu attivamente à l'attività di vuluntarii di pulizia di u benessiri publicu di "prufessiunate una nova tendenza di dedizione altruista è scrive un novu capitulu in una cità civilizzata".

L'attività sò state realizate in modu ordinatu.Prima di tuttu, l'arnesi di pulizia sò stati attribuiti ragiunate.Duranti u prucessu di pulizia, i vuluntarii eranu entusiastici è energici, cù una divisione chjara di u travagliu è a cooperazione mutuale, chì rinfriscà l'ambienti circundante è dimustrava a coesione cullettiva.

I vuluntarii dimustranu u spiritu di ùn avè micca paura di e difficultà, è ancu presentanu assai suluzioni fattibili, cum'è cumu utilizà u minimu tempu è materiali per risolve u prublema più efficacemente.

Avemu amparatu assai di st'attività, aspittemu l'iniziu di a prussima attività di vuluntariu !Travagliemu inseme per purtà avanti u spiritu di vuluntariu !

IMG_3869
IMG_3874
IMG_3902
IMG_3924

Tempu di posta: 02-02-2022

I prudutti cunnessi