Mercatu orale di film sottile: A dumanda crescente di sistemi di consegna di droghe di film sottile conduce u mercatu

Sicondu u rapportu, u mercatu globale di film orali hè statu valutatu à 2,6 miliardi USD in 2019. U tassu di crescita annuale cumpostu da 2020 à 2030 hè previstu di circa 9%. aderenza à a mucosa orale. A dumanda crescente di sistemi di consegna di droghe di film sottile, R&D sustanziale, è alleanze strategiche trà i pruprietarii di a nova tecnulugia è e grande cumpagnie farmaceutiche sò i fatturi principali previsti per guidà u mercatu globale di film sottili orali in u periodu di previsione. per una parte maiò di u mercatu globale di filmi orali in 2019 per via di una più alta penetrazione di a tecnulugia di film orali è di un focusu più grande nantu à i lanciamenti di novi prudutti da i attori di l'industria in a regione.

Manufacturing-Price-Automatic-Oral-Thin-Film-Oral-Film-Strip-Machine-Making-Machine

U mercatu di film orali in Europa hè previstu di cresce à un CAGR elevatu di 11.2% da u 2020 à u 2030 per via di un numeru crescente di pazienti anziani chì soffrenu di disfagia è di l'introduzione crescente di filmi orali in a regione.

A dumanda di sistemi di consegna di droghe in film sottile hè in crescita per via di vantaghji cum'è una superficia più grande, una consegna precisa di droga, è un culore è un sapore piacevuli cà i sistemi tradiziunali di consegna di droga. i pratichi medichi perchè sò più amichevuli à i pazienti è furniscenu risultati d'alta qualità. I ​​medicazione di filmi orali furniscenu un altu cumplimentu di i pazienti è sò faciuli d'almacenà è di trasportu. I sistemi di consegna di droghe di film sottili sò abbastanza attrattivi. L'accettazione alta è i vantaghji significativi guidanu ancu u mercatu globale di film orali.

In quantu à u produttu, u mercatu globale di film orali hè statu segmentatu in film sublinguale, film orale istantaneu è film buccale. U segmentu di film sublingual duminatu u mercatu globale di film orale in 2019 è sta tendenza hè prevista per continuà in u periodu di previsione. L'attività di ricerca, una pipeline di prudutti robusta è una adopzione alta di u mercatu di filmi sublinguali sò previsti per guidà u segmentu in u periodu di previsione.

In quantu à l'indicazioni, u mercatu globale di film orali hè statu segmentatu in a gestione di u dulore, disordini neurologichi, nausea è vomitu, dipendenza d'opioidi, è altri. U segmentu di e malatie neurologiche rapprisenta una parte maiò di u mercatu globale di film orali in 2019. Prevalenza crescente. di i disordini neurologichi hè previstu di guidà u segmentu annantu à u periodu di previsione. A prevalenza media di e malatie neurologiche in l'India hè di circa 2 394 per 100 000 persone, secondu e dati publicati da u Centru Naziunale per l'Informazione Biotecnologica.
Basatu nantu à u canali di distribuzione, u mercatu globale di filmi orali hè segmentatu in farmacie ospedaliere, farmacie di vendita al dettaglio è farmacie in linea. U segmentu di farmacia di vendita al dettaglio hà duminatu 2019 per via di una preferenza più alta di l'utilizatori finali per e farmacie di vendita, facilità di dispunibilità di vari prudutti, è un numeru crescente di farmacie di vendita in i paesi in via di sviluppu.
In termini di regioni, u mercatu globale di film orali hè statu segmentatu in l'America di u Nordu, l'Europa, l'America Latina, l'Asia Pacificu è u Mediu Oriente è l'Africa. Periudu di previsione. Una penetrazione più alta di i filmi orali, a dispunibilità di u produttu, è a presenza di un gran numaru di fornitori sò i fatturi principali chì guidanu u mercatu in questa regione cumparatu cù altre regioni. U mercatu di l'Asia Pacificu hè previstu di espansione à un CAGR altu in u vicinu. futuru per via di a prisenza di attori lucali è glubale è a crescente dumanda di filmi orali in a regione. U mercatu di film orali europeu hè prubabile di espansione rapidamente in un futuru vicinu. U Giappone è a Cina sò previsti per esse mercati lucrativi per i filmi orali durante a previsione. period.A prisenza di una grande pupulazione di pazienti geriatric cun disfagia in questi paesi accumpagnata da l'aumentu di a spesa sanitaria hè prevista per guidà u mercatu in Asia Pacificu annantu à i prossimi anni.
I principali attori chì operanu in u mercatu globale di film orali sò ZIM Laboratories Limited, Indivior plc, Aquestive Therapeutics, Inc., LIVKON Pharmaceuticals pvt.Ltd, Shilpa Therapeutics Pvt.Ltd, Sunovion Pharmaceuticals, Inc., NAL Pharma, Cure Pharmaceutical, IntelGenx Corp. ., Laboratori di Dr Reddy, Kyu Pharmaceutical Co Ltd, Seoul PharmaCo è CL Pharm.These cumpagnii impegnà in a ricerca è sviluppu di sviluppà novi prudutti à allargamentu pruposti prodottu è custo.


Tempu di Post: 16-May-2022

I prudutti cunnessi