BioXcel Therapeutics annuncia un investimentu strategicu di $ 260 milioni

L'investimentu sustenerà a prossima attività cummerciale IGALMI™ in i Stati Uniti è un ulteriore sviluppu di pipeline clinicu
NEW HAVEN, Connecticut, 19 d'aprile di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - BioXcel Therapeutics, Inc. (NASDAQ: BTAI) (a "Company" o "BioXcel Therapeutics"), una cumpagnia chì usa metudi di intelligenza artificiale per sviluppà biofarmaceutica in fase cummerciale. Cumpagnia di trasfurmazioni di i medicini in neuroscienza è immuno-oncologia, hà annunziatu oghje un accordu di finanziamentu strategicu cù Oaktree Capital Management, LP ("Oaktree") è fondi amministrati da l'Autorità di Investimentu di Qatar ("QIA"). Sutta l'accordu, Oaktree è QIA furnisceranu finu à $ 260 milioni in finanziamentu tutale per sustene l'attività cummerciale di a membrana sublinguale IGALMI ™ (dexmedetomidine) di a cumpagnia. Inoltre, u finanziamentu hè destinatu à sustene l'espansione di i sforzi di sviluppu clinicu BXCL501, cumpresu un prugramma pivotale di Fase 3 per u trattamentu acutu. di l'agitazione in i malati di a malatia d'Alzheimer (AD), è ancu u prughjettu clinicu supplementu di neuroscienza è immuno-oncologia di a cumpagnia.
U prucessu di finanziamentu strategicu à longu andà hè guidatu da Oaktree è include i seguenti cumpunenti:
Sutta l'accordu, BioXcel Therapeutics riceverà appruvazioni da l'Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti per l'usu di u pruduttu BXCL501 di a cumpagnia per u trattamentu agutu di l'agitazione assuciata à l'esquizofrenia o u disordine bipolari I o II in adulti. U 5 d'aprile di u 2022, dopu l'appruvazioni FDA di IGALMI.
E caratteristiche chjave di u finanziamentu includenu una linea di creditu solu di interessu cù un termini di cinque anni è l'appruvazioni FDA di BXCL501 per u trattamentu agutu di l'agitazione assuciata à a malatia d'Alzheimer. , cumpresu BXCL701, l'attivatore immune innate orale investigativu di a cumpagnia. Sottu à i termini di l'Acordu di Finanzamentu di Interessi di Ingressu, Oaktree è QIA riceveranu pagamenti di Finanziamentu d'Interessi di Ingressu, sottumessu à un massimu di ritornu, nantu à a vendita netta di IGALMI è qualsiasi altru futuru BXCL501. I tassi di finanziamentu di l'interessu di l'ingressu varianu da 0,375% à 7,750% di e vendite nete annuali di IGALMI è qualsiasi altri prudutti futuri BXCL501 in i Stati Uniti. Redenzione di accordi di finanziamentu di interessu di redditu à multiplici più bassi in i primi trè anni. include ancu un potenziale investimentu equità di finu à $ 5 milioni in l'azzioni cumuni di a cumpagnia, à l'opzione di Oaktree è QIA, sottumessu à un accordu di creditu à un prezzu per azione equivalente à una prima di 10% sopra a prima di 30% chì causaria Oaktree. è / o QIA per esercità l'opzione U prezzu mediu ponderatu di u voluminu di u ghjornu.
Dopu à a chjusura di sta transazzione, inseme cù u saldo di cassa di a cumpagnia è u pianu di cummerciale previstu, BioXcel Therapeutics aspetta di avè un capitale di travagliu sustanziale di più anni.
"Dopu à a nostra recente appruvazioni di IGALMI è l'annunziu di finanziamentu d'oghje, ùn avemu mai statu megliu postu per rializà a nostra visione di esse a cumpagnia di neuroscienza di l'intelligenza artificiale principale", disse Dr Vimal Mehta, CEO di BioXcel Therapeutics."Semu felici di rinfurzà a nostra pusizioni di cassa principarmenti cù un capitale non dilutivu mentre avemu preparatu per lancià IGALMI è avanzà a nostra strategia di crescita di cartera di trè pilastri per questa franchizia, chì include perseguite indicazioni supplementari, espansione a nostra portata geografica è espansione l'ambientazione medica di IGALMI hè dispunibule. .Intantu, simu impegnati à avanzà a nostra cartera supplementu di neuroscienza è immuno-oncologia, cumprese BXCL502 è BXCL701.
"Semu felici di associà cù BioXcel Therapeutics durante u prossimu periodu di crescita prevista, in particulare l'appruvazioni recenti è u lanciu cummerciale anticipatu di IGALMI cum'è trattamentu agutu per l'agitazione assuciata à a schizofrenia adulta o u disordine bipolari I o II", disse Aman Kumar, Co. -Portfolio Manager di Oaktree Life Sciences Lending. "A cumpagnia hà un approcciu eccitante, guidatu da AI à a scuperta è u sviluppu di droghe, è aspittemu di finanzià l'espansione di sti sforzi è assiste a cumpagnia à purtà trattamenti novi è innovatori à i pazienti intornu. u mondu."
L'infurmazioni supplementari riguardanti u finanziamentu strategicu hè stabilitu in BioXcel Therapeutics 'Formulariu 8-K presentatu cù a Cummissione di Securities and Exchange (SEC) di i Stati Uniti.
IGALMI (dexmedetomidine) film sublinguale, prima cunnisciutu cum'è BXCL501, hè una formulazione di film di dissoluzione orale proprietaria di dexmedetomidine indicata per u trattamentu agutu di i pazienti cù schizofrenia o disordine bipolari sottu a tutela di un fornitore di assistenza sanitaria. A sicurità è l'efficacità di IGALMI ùn sò micca stati stabiliti più di 24 ore dopu a prima dose. U 5 d'aprile di u 2022, l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) hà appruvatu IGALMI basatu annantu à e dati di dui pivotali randomizzati, double-blind, cuntrullati da placebo. , prucessi di Fase 3 in gruppi paralleli chì valutanu IGALMI per u trattamentu agutu Agitazione assuciata cù schizophrenia.SERENITY I) o disordine bipolari I o II (SERENITY II).
BioXcel Therapeutics, Inc. hè una sucietà biofarmaceutica chì usa approcci di intelligenza artificiale per sviluppà medicine trasformative in neuroscienza è immuno-oncologia. L'approcciu di re-innuvazione di droghe di a cumpagnia sfrutta droghe esistenti appruvati è / o candidati à i prudutti clinicamente validati, cume big data è macchina proprietaria. Algoritmi di apprendimentu per identificà novi indicatori terapeutichi. U pruduttu cummerciale di a cumpagnia IGALMI (sviluppatu cum'è BXCL501) hè una formulazione di film sublinguale di dexmedetomidine propiu appruvata da a FDA per u trattamentu agutu di l'agitazione assuciata à l'esquizofrenia o u disordine bipolari I o II in adulti. BXCL501 hè ancu. esse evaluatu per u trattamentu agutu di a malatia d'Alzheimer, è cum'è trattamentu additivu per u disordine depressivu maiò. A cumpagnia sviluppa ancu BXCL502, un trattamentu potenziale per l'ansietà crònica in a demenza, è BXCL701, un attivatore immune innate sistemicu investigativu, amministratu oralmente, per u trattamentu di u cancer di prostata aggressivu è i tumuri solidi avanzati, chì sò inibitori di punti di cuntrollu refrattari o micca trattati. Per più infurmazione, visitate www.bioxceltherapeutics.com.
BofA Securities hà agitu cum'è unicu cunsiglieru strutturale di BioXcel Therapeutics è Cooley LLP hà agitu cum'è cunsiglieru legale di BioXcel Therapeutics. Sullivan & Cromwell LLP serve cum'è cunsiglieru legale à Oaktree è Shearman & Sterling LLP serve cum'è cunsigliu legale à QIA.
Oaktree hè una sucietà di gestione d'investimenti mundiale di punta specializata in investimenti alternativi, cù $ 166 miliardi in attivu in gestione à u 31 di dicembre di u 2021. L'impresa enfatiza un approcciu opportunisticu, orientatu à u valore è cuntrullatu à u risicu per u creditu, l'equità privata è l'immubiliare. investing.assets and listed stocks.A cumpagnia hà più di 1,000 impiegati è uffizii in 20 cità in u mondu.Per più infurmazione, visitate u situ web di Oaktree à http://www.oaktreecapital.com/.
U Qatar Investment Authority ("QIA") hè u fondu di ricchezza sovrana di u Statu di Qatar. QIA hè statu stabilitu in 2005 per invistisce è gestisce u National Reserve Fund.QIA hè unu di i più grandi è più attivi fondi di ricchezza sovrana in u mondu. QIA investe in una larga gamma di classi di attivu è geografie è travaglia cù istituzioni principali in u mondu per custruisce una cartera diversificata à u mondu cun una visione à longu andà per furnisce rendimenti sustinibili è cuntribuisce à a prosperità di Qatar. Per più infurmazione nantu à QIA, per piacè. visitate u so situ web www.qia.qa.
Stu comunicatu di stampa include "dichjarazioni prospective" in u significatu di l'Attu di Riforma di Litigazioni di Securities Privati ​​di 1995. Dichjarazioni prospective in questu comunicatu di stampa includenu, ma ùn sò micca limitati à: u lanciu cummerciale di IGALMI in i Stati Uniti per trattà l'agitazione in i Stati Uniti. pazienti cù schizofrenia è disordine bipolari;i piani di sviluppu clinicu, cumpresu u sviluppu cuntinuu di a cumpagnia di BXCL501, per u trattamentu di i malati cù dimenzja Agitazione è cum'è trattamentu additivu per u disordine depressivu maiò;i piani di crescita futura di a cumpagnia;finanziamentu anticipatu in cunfurmità cù l'accordi cù Oaktree è QIA è a pista di cassa stimata di a cumpagnia è l'adeguatezza prevista di i risorsi di capitale di a cumpagnia. Quandu s'utilice quì, e parolle chì includenu "anticipate", "voluntà", "pianu", "potenziale", "puderà," "cuntinuà", "intende," "disegnu", "destinazione" è espressioni simili significanu In l'identificazione di dichjarazioni prospective. , ugettivi, prestazione o altre caratteristiche di avvenimenti futuri o circustanze, sò avanti-looking.All dichjarazioni avanti-looking sò basati nantu à l'aspettattivi attuali di a cumpagnia è diverse supposizioni. A cumpagnia crede chì e so aspettative è e credenze anu una basa raghjone, ma sò intrinsecamente incerta. A cumpagnia ùn pò micca campà à e so aspittà, è e so credenze ùn ponu micca esse currette. I risultati attuali ponu differisce materialmente da quelli descritti o implicati da tali dichjarazioni avanti per via di vari fattori impurtanti, cumpresi, ma micca limitatu à: a necessità di a Cumpagnia di un capitale addiziale sustanziale è a so capacità di cullà capitali se necessariu;a FDA è autorità straneri simili U prucessu di appruvazioni regulatori hè longu, tempu, caru è intrinsecamente imprevisible;a cumpagnia hà una sperienza limitata in a scuperta di droga è u sviluppu di droga;regulators ùn pò micca accettà o d'accordu cù l'assunzioni di a cumpagnia, stime, calculi, cunclusioni o analisi, o pò L'impurtanza di interpretà o pisà i dati in modi diffirenti, chì pò influenzà u valore di un prugramma particulari, l'appruvazioni o a cummercializazione di un particulari. candidatu di produttu o u pruduttu è a cumpagnia in generale;a cumpagnia ùn hà micca sperienza in u marketing è a vendita di farmaci è ùn hà micca sperienza cù l'accordi di vendita è marketing IGALMI o BXCL501;IGALMI o l'altri candidati di i prudutti di a Cumpagnia pò esse micca accettati per i medichi o a cumunità medica generale;a Cumpagnia ùn pò micca esse capace di ottene l'appruvazioni di marketing per BXCL501 in Europa o altre ghjuridizione;a Cumpagnia pò esse bisognu di un capitale addiziale impurtante per sviluppà è cunducerà prucessi clinichi assuciati à i so candidati à i prudutti è sustene e so operazioni;l'imprese deve rispettà una larga gamma di regulamenti applicabili;e riforme di l'assistenza sanitaria ponu influenzà negativamente u successu cummerciale futuru. Questi è altri fattori impurtanti sò discututi sottu a rubrica "Fatturi di Rischiu" in u so Rapportu Annuale nantu à u Form 10-K per l'annu finitu u 31 di dicembre di u 2021, postu chì questi fattori ponu apparisce da u tempu à u tempu. in i so altri schedarii cù l'aghjurnamenti di a SEC, dispunibili nantu à u situ web di a SEC à www.sec.gov. Questi è altri fattori impurtanti puderianu fà chì i risultati attuali differisanu materialmente da quelli indicati da e dichjarazioni prospective in questa nota di stampa. - i dichjarazioni prospective rapprisentanu l'estimazioni di a gestione à a data di stu comunicatu di stampa. Ancu s'è a cumpagnia pò sceglie di aghjurnà tali dichjarazioni prospective in un certu puntu in u futuru, salvu quantu l'esige da a lege, declina ogni obbligazione di fà cusì, ancu s'è Avvenimenti sussegwenti causanu i nostri punti di vista à cambià. Sti dichjarazioni avanti-looking ùn deve esse interpretatu cum'è rapprisentanu punti di vista di a cumpagnia in ogni data dopu à a data di stu comunicatu di stampa.
1 U finanziamentu include ancu warrants per cumprà azioni di l'azzioni cumuni di a cumpagnia è warrants per acquistà unità di a filiale di a cumpagnia LLC, cum'è descritta più cumpletamente in u rapportu attuale nantu à u Form 8-K da esse presentatu u 19 d'aprile 2022.


Tempu di post: May-07-2022

I prudutti cunnessi