Tecnulugia Allineata hà finitu cù successu a prova di mostra di u cliente

In a primavera di u 2022, sottu a guida di e misure naziunali di cuntrollu di l'epidemie, tutte e parte di u paese cumbattenu l'epidemie.À questu tempu, u cliente hà acquistatu a nostra linea di produzzione, ma postu chì u dipartimentu di R & D di u cliente hè in Zhejiang, a fabbrica hè in Jiangsu, è l'inter-provinciale deve esse isolata, ci imploremu per aiutà à cumpiendu u colapsu di bocca tadalafil. compitu di prova di film.Avemu accunsentutu senza esitazione.

IMG_20220519_101202

In dui ghjorni, ottu lotte di materia prima,110 000 campioni sò stati spediti.A machina ùn si firmò, u staffu tecnicu hà travagliatu in dui turni, a sala di debugging era luminosamente illuminata, è l'ochji di un gruppu di giovani eranu insangrati.

Prova senza stop, ispezione di campionamentu, teste di tenuta, teste di cuntenutu di umidità, teste di pesu.

Questu mi ricorda l'estate di dui anni fà, quandu avemu scontru prima i clienti in a mostra CPHI.A R&D è i diseggiani di e duie cumpagnie l'hannu culpitu à prima vista.Per u novu tipu di film orale di droga, tutti cuminciaru da zero.Ùn ci hè micca mancanza di imitatori in Cina, ma stu tipu di ghjovani micca affettati chì dedicanu a so ghjuventù à a ricerca è l'innuvazione hè u futuru di Made in China.

IMG_20220520_100851

Daretu à a delusione è vulete rinunzià ma perseveranza.A persistenza in l'innuvazione hè cum'è una piccula fiamma chì hè debule ma tenace, fluttering ma micca spenta.

Dopu dui ghjorni, u compitu hè statu finitu.Chì ghjè chì a squadra di Aligned cuntinueghja à travaglià dura malgradu i risultati incerti ?Chì face chì a squadra di Aligned cuntinueghja à pagà per i clienti senza ingressu supplementu?Chì face chì i clienti dicenu chì a squadra di Aligned hè una squadra toccante?Per via di a nostra missione !

Fighjendu e grande parolle nantu à u muru: Achieve impiegati, ottene clienti;aiutanu à u grande rejuvenimentu di a farmacia naziunale cinese.A squadra di Aligned hà fattu solu un picculu passu sta volta, ma un picculu passu pò purtà à mille chilometri.L'epidemie eventualmente passerà, è a vita hà a so propria via d'uscita.

Tecnulugia Allineata da a fabricazione à a creazione, da u creditu à a fiducia, lasciate a vita da a sopravvivenza à a sublimazione.

IMG_20220520_111235
IMG_20220520_111600

Tempu di Postu: Jul-09-2022

I prudutti cunnessi